Hodnocení reklamace není jenom o tom, nabídnout co nejvyšší částku v aukci a vyhrát. Ovlivňují jí další důležité faktory, které určí zda se vaše reklama ukáže na nejvyšším místě v SERPu.

Každý vyhledávač má svůj vlastní způsob jak hodnotí relevanci PPC reklamy.

Jaké to jsou?

  • Částka
  • Kvalita reklamy
  • Relevance klíčového slova
  • Míra prokliku
  • Kvalita vstupní stránky
  • Kontext vyhledávání uživatelem (poloha, čas, hledané výrazy atd..)
  • Zařízení
  • A mnoho dalšího…

Vyhledávače na základě těchto faktorů určí relevanci vámi nabízené reklamy.

Relevance reklamy je velmi důležitá → čím lepší a vyšší skóre kvality tím bude nižší vaše CPC.

Vyhledávače také penalizují inzerenty nižším zobrazováním reklamy ve vyhledávání. Proto je velmi důležité mít kvalitní a poutavou reklamu, která obsahuje i správná klíčová slova.

Důvěryhodné zdroje:

[1] Nápověda Google Ads: Hodnocení reklamy

Podobné příspěvky

Jeden komentář

Napsat komentář