Hodnocení reklamace není jenom o tom, nabídnout co nejvyšší částku v aukci a vyhrát. Ovlivňují jí další důležité faktory, které určí zda se vaše reklama ukáže na nejvyšším místě v SERPu.
Každý vyhledávač má svůj vlastní způsob jak hodnotí relevanci PPC reklamy.
Jaké to jsou?
- Částka
- Kvalita reklamy
- Relevance klíčového slova
- Míra prokliku
- Kvalita vstupní stránky
- Kontext vyhledávání uživatelem (poloha, čas, hledané výrazy atd..)
- Zařízení
- A mnoho dalšího…
Vyhledávače na základě těchto faktorů určí relevanci vámi nabízené reklamy.
Relevance reklamy je velmi důležitá → čím lepší a vyšší skóre kvality tím bude nižší vaše CPC.
Vyhledávače také penalizují inzerenty nižším zobrazováním reklamy ve vyhledávání. Proto je velmi důležité mít kvalitní a poutavou reklamu, která obsahuje i správná klíčová slova.
Důvěryhodné zdroje:
[1] Nápověda Google Ads: Hodnocení reklamy
Jeden komentář