SEO: Jak na správné vytváření užitečného obsahu?

SEO: vytváření užitečného obsahu

Užitečný a spolehlivý obsah zaměřený na lidi je velmi důležitý! Jedná se o stavební kámen v SEO. Pokud zadáte do Googlu otázku, nebo cokoliv co hledáte, tak se algoritmus Googlu snaží vám dám na výběr spolehlivé a užitečné informace, které jsou vytvořeny pro lidi. V tomto článku si uvede několik základních otázek, které vám pomohou … Přečíst více…

SEO: Problémy s procházením

SEO: problémy s procházením

Google se snaží procházet miliardy webových stránek denně, a někdy se může stát že vaše webové stránky (hlavně ty nové) nemusí být indexovány → to může mít za následek několik důležitých hodnotících faktorů, mezi které například patří: Zde jsme si zmínili, několik důvodů, proč Google vaše webové stránky neindexuje nebo s indexací může být problém. … Přečíst více…

Co je SSL certifikát?

Co je to SSL certifikát?

Certifikát SSL (Secure Sockets Layer) je digitální certifikát, který umožňuje šifrované připojení a ověřuje identitu. Jedná se o velmi důležitou součást podnikání na internetu, protože „kontaktuje“ vaše zabezpečené webové stránky a umožňuje šifrované připojení. Pomáhá ochránit citlivá data a zajišťuje bezpečné připojení návštěvníků na vaše webové stránky. SEO a SSL certifikát Z pohledu SEO je … Přečíst více…

SEO audit – jak na to?

SEO audit webových stránek

SEO analýza webu je nezbytná, chcete-li zjistit důvod, proč se vaše webové stránky neřadí správně a ztrácí pozice ve vyhledávači. Připravili jsem si pro vás článek, co je nutné vědět o SEO auditu. SEO analýza webových stránek je nezbytná, pokud potřebujete vědět jak je na tom váš web po technické stránce, a co je následně … Přečíst více…

Základy link buildingu

základy link-buildingu

Link building, nebo se také budování zpětný odkazů je metodologie, která vede k tomu že externí stránky jiného webu odkazují na vaše webové stránky. Mohou to být například odkazy z blogu, společností, firem nebo jakéhokoli relevantního zdroje. Příchozí odkazy na váš web pomáhají vyhledávačům porozumět popularitě webových stránek, a proto jsou zpětné odkazy tak důležité. … Přečíst více…

Jak rychleji indexovat stránku na Googlu

Jak rychleji indexovat webovou stránku?

Jak pomoci vyhledávači pomoci rychleji indexovat vaší stránku? Rychleji indexovat vaší webovou stránku nebo příspěvek je důležité, pokud jste provedli změny na stránce a nebo přidali aktuální obsah. Metod na zrychlení indexace může být několik. My vám zde zmíníme alespoň některé z těchto metod. Indexace pomocí Google Search Console Ve službě Google Search Console můžete … Přečíst více…

Google trends: k čemu slouží?

google trends: k čemu slouží?

Google trends patří k jedním nejpoužívanějším a volně dostupným SEO nástrojům. Jedná se o šikovnou službu od společnosti Goggle, která vám pomůže vyhledat ve světě co právě teď frčí podle vámi zvolených témat. Vyhledávat můžete podle země, dat, výběru kategorií a nebo si můžete zvolit zda chce vyhledávat na webových stránkách, obrázkách a nebo nákupech … Přečíst více…

Co je to kanonický odkaz?

Co je to kanonický obsah?

Kanonické odkazy „bojují“ proti stejnému nebo duplicitnímu obsahu napříč webovými stránkami. Tato situace nastává, pokud je na více URL stejný nebo téměř identický obsah. Mezi nejčastější případy patří stránky s internetovým obchodem (import feedu) a nebo diskuzní fóra. Umístění kanonického odkazu by mělo být v HTML dokumentu v sekci <head> následovně: <html><head><link rel=“canonical“ href=“https://vašedoména.cz /></head></html> … Přečíst více…

Co je to indexace webových stránek ve vyhedávači

Co je to Indexace webových stránek?

Co je to indexace a jak funguje? Google při procházení webových stránek se snaží pochopit, o čem vlastně vaše webová stránka je. Této fázi se neříká jinak než Indexování/Indexace → při této funkci se snaží Google zpracovávat váš obsah (nadpis, klíčová slova, meta popisek, videa, obrázky atd..) a na základě toho ho začne analyzovat a … Přečíst více…

Co je to nadpis H1 – jak ho správně používat?

nadpis-h1-jak-na-to

Značka H1 je nadpis, který se nejčastěji používá k označení názvu webové stránky. Nadpisy HTML jsou číslovány od 1 do 6, přičemž H1 nadpis je považován za nejdůležitější a „nejvyšší“ v hierarchii. Díky správnému formátování webové stránky bude text mnohem lépe přehlednější jak pro uživatele tak pro vyhledávač. Po nadpisu následují nadpisy H2, H3, H4, … Přečíst více…