Jak odstranit adresu URL z vyhledávání na Googlu?
| |

Jak odstranit adresu URL z vyhledávání na Googlu?

Dříve nebo později se vám určitě stane, že budete chtít odstranit nějakou adresu URL z výsledku vyhledávání na Googlu. V jakým případě budete chtít odstranit stránku? V našem článku vám ukážeme několik postupů, které vám pomohou odstranit URL. 1) Použijte Google Search Console V první řadě se doporučuje použít Google Search Console. V tomto případě se jedná o jednoduchou…

Robots.txt – kompletní návod pro začátečníky
| | | |

Robots.txt – kompletní návod pro začátečníky

Robots.txt je textový soubor, který říká vyhledávačům, jaké stránky by měli nebo neměli procházet. Používá se hlavně kvůli tomu, pokud chcete některé stránky vyloučit z indexu procházení nebo aby se zabránilo přetížení webových požadavků. Pokud chcete některé stránky vyloučit před indexováním, stačí přidat do robots.txt k určité stránce noindex. Pro lepší představivost, si ukážeme například textový soubor…

SEO: Jak na správné vytváření užitečného obsahu?
| |

SEO: Jak na správné vytváření užitečného obsahu?

Užitečný a spolehlivý obsah zaměřený na lidi je velmi důležitý! Jedná se o stavební kámen v SEO. Pokud zadáte do Googlu otázku, nebo cokoliv co hledáte, tak se algoritmus Googlu snaží vám dám na výběr spolehlivé a užitečné informace, které jsou vytvořeny pro lidi. V tomto článku si uvede několik základních otázek, které vám pomohou…

SEO: Problémy s procházením
| |

SEO: Problémy s procházením

Google se snaží procházet miliardy webových stránek denně, a někdy se může stát že vaše webové stránky (hlavně ty nové) nemusí být indexovány → to může mít za následek několik důležitých hodnotících faktorů, mezi které například patří: Zde jsme si zmínili, několik důvodů, proč Google vaše webové stránky neindexuje nebo s indexací může být problém….

Co je SSL certifikát?
| | |

Co je SSL certifikát?

Certifikát SSL (Secure Sockets Layer) je digitální certifikát, který umožňuje šifrované připojení a ověřuje identitu. Jedná se o velmi důležitou součást podnikání na internetu, protože „kontaktuje“ vaše zabezpečené webové stránky a umožňuje šifrované připojení. Pomáhá ochránit citlivá data a zajišťuje bezpečné připojení návštěvníků na vaše webové stránky. SEO a SSL certifikát Z pohledu SEO je…

SEO audit – jak na to?
| |

SEO audit – jak na to?

SEO analýza webu je nezbytná, chcete-li zjistit důvod, proč se vaše webové stránky neřadí správně a ztrácí pozice ve vyhledávači. Připravili jsem si pro vás článek, co je nutné vědět o SEO auditu. SEO analýza webových stránek je nezbytná, pokud potřebujete vědět jak je na tom váš web po technické stránce, a co je následně…

Základy link buildingu: vše co potřebujete vědět
|

Základy link buildingu: vše co potřebujete vědět

Link building, nebo se také budování zpětný odkazů je metodologie, která vede k tomu že externí stránky jiného webu odkazují na vaše webové stránky. Mohou to být například odkazy z blogu, společností, firem nebo jakéhokoli relevantního zdroje. Příchozí odkazy na váš web pomáhají vyhledávačům porozumět popularitě webových stránek, a proto jsou zpětné odkazy tak důležité….

Jak rychleji indexovat stránku na Googlu?
| | |

Jak rychleji indexovat stránku na Googlu?

Jak pomoci vyhledávači pomoci rychleji indexovat vaší stránku? Rychleji indexovat vaší webovou stránku nebo příspěvek je důležité, pokud jste provedli změny na stránce a nebo přidali aktuální obsah. Metod na zrychlení indexace může být několik. My vám zde zmíníme alespoň některé z těchto metod. Indexace pomocí Google Search Console Ve službě Google Search Console můžete…

Google trends: k čemu slouží?
| | |

Google trends: k čemu slouží?

Google trends patří k jedním nejpoužívanějším a volně dostupným SEO nástrojům. Jedná se o šikovnou službu od společnosti Goggle, která vám pomůže vyhledat ve světě co právě teď frčí podle vámi zvolených témat. Vyhledávat můžete podle země, dat, výběru kategorií a nebo si můžete zvolit zda chce vyhledávat na webových stránkách, obrázkách a nebo nákupech…

Co je to kanonický odkaz?
|

Co je to kanonický odkaz?

Kanonické odkazy „bojují“ proti stejnému nebo duplicitnímu obsahu napříč webovými stránkami. Tato situace nastává, pokud je na více URL stejný nebo téměř identický obsah. Mezi nejčastější případy patří stránky s internetovým obchodem (import feedu) a nebo diskuzní fóra. Umístění kanonického odkazu by mělo být v HTML dokumentu v sekci <head> následovně: <html><head><link rel=“canonical“ href=“https://vašedoména.cz /></head></html>…