Užitečný a spolehlivý obsah zaměřený na lidi je velmi důležitý! Jedná se o stavební kámen v SEO.
Pokud zadáte do Googlu otázku, nebo cokoliv co hledáte, tak se algoritmus Googlu snaží vám dám na výběr spolehlivé a užitečné informace, které jsou vytvořeny pro lidi.
V tomto článku si uvede několik základních otázek, které vám pomohou posoudit váš obsah, a zamyslet se nad svými webovými stránkami, zda váš obsah je užitečný a spolehlivý pro uživatele.
Jaké jsou základní otázky, týkající se obsahu a kvality? → V tom vám pomůže základní příručka od Google Developers → Creating helpful content.
Pokud bych to však měl shrnout, doporučuje se při vytváření obsahu:
- Psát původní a pravdivé informace
- Poskytuje váš obsah podstatný, úplný nebo komplexní popis tématu?
- Poskytuje obsah zajímavé informace?
- Pokud obsah čerpá z jiných zdrojů, vyhýbá se pouhému kopírování nebo přepisování těchto zdrojů?
- Poskytuje hlavní nadpis nebo název stránky?
- A mnoho dalšího….
Všechny otázky, které jste našli v odkazu je dobré si vzít a zodpovědět si na ně, při vytváření nebo úpravě vašeho stávajícího obsahu.
Piště obsah pro lidi!
V první řadě je důležité psát pro lidi, ne pro vyhledávače! Google algoritmus je velice chytrý, a každou chvíli se zdokonaluje.. takže pokud budete psát do nadpisu pouze klíčová slova, spamovat H1 na celé stránce a zvýrazňovat klíčová slova v obsahu tak vás zklamu…. ale to opravdu nepomůže se dostat na první pozice vyhledávání.
Jak už nadpis zní, důležité je vytvářet obsah, který je užitečný pro lidi a ne za účelem manipulace s hodnocením ve vyhledávačích.
Jak můžete zjistit, zda vytváříte obsah který je zaměřený pro lidi? Vyzkoušejte → Užitečné otázky